poniedziałek, 12 listopada 2012

Po warsztatach Żona Spełniona

"Warsztaty wzbudziły we mnie refleksje na temat mojego małżeństwa i relacji z innymi (w tym również z teściową). Uświadomiły mi moje braki w poznawaniu mego męża. W niektórych aspektach utwierdziły mnie w moich przekonaniach i wyborach. Czas warsztatów zdecydowanie za krótki, by głębiej popatrzeć w swój „ogródek”. Stanowią dobry drogowskaz, w jakim kierunku należy iść, by się nie pogubić. Ale reszta należy do mnie!!!! Polecam". (Ela, żona od 20 lat)

*** 


"Warsztaty były dla mnie odkryciem na nowo siebie i mojego męża. Pomimo, że teoria nie była mi obca, zachwyciłam się tym, ze możliwe jest zastosowanie jej w praktyce. Radość i entuzjazm Ilony jest niesamowity! Wszystkie treści były dla mnie ważne, choć na obecnym etapie mojego małżeństwa bardzo cenny był dla mnie blok o potrzebach mężczyzny. Był potwierdzeniem tego, że mąż potrzebuje szacunku i podziwu, ale zrozumiałam też, że uległość jest darem dla kobiety, a nie poniżeniem jej, ze dzięki poddaniu się woli męża, Bóg może też zadziałać.
Po warsztatach pragnę być twórczą żoną wsłuchującą się bardziej w potrzeby swojego męża". (k.p.)

***

"Bardzo dobrze opracowane zajęcia. Pani Ilona świetnie przygotowana. Jeżeli chodzi o temat naprawdę rewelacja, do tej pory pracują niektóre rzeczy w moich myślach. Jestem zadowolona i bardzo polecam wszystkim żonom nawet tym z długoletnim stażem – ponieważ można na nowo odkryć własnego męża i siebie". (B.)


***

"Tak jak przypuszczałam, sobotnie rozważania nie pozostaną bez echa w funkcjonowaniu mojego małżeństwa. Moje pełne goryczy i pretensji serce zaczyna się rozluźniać - warsztaty są świetnym posunięciem dla kobiet, które znajdą się na rozdrożu - wskażą ten właściwy kierunek ;) Dotarło do mnie wyraźnie, że wszelkie zmiany muszę zacząć od ..siebie. Oczywiście nie żeby to przychodziło tak łatwo - na razie próbuję - mam 28 dni na wdrożenie ;) Zachowania mojej drugiej połówki widzę teraz jakoś w innym świetle. Postaram się nie spalać już tyle energii nad tym, co nie idzie po mojej myśli;) Świetne przedsięwzięcie - może pomóc wielu parom zbliżyć się do siebie na nowo i podkreśla, co w życiu jest NAPRAWDĘ ważne i wartościowe. Prowadząca potrafi zbudować niepowtarzalną atmosferę zaufania  oraz  autentycznej życzliwości".  (sosenka)

***

"Niby wiedziałam to, o czym była mowa, ale fajnie  było usłyszeć to w takiej formie, w jakiej Ty to przedstawiłaś. Dla mnie było super!" (Ula)

***

"Podczas warsztatów uświadomiłam sobie wielką cierpliwość Boga wobec mnie i Jego zaproszenie do tego, by być tak samo cierpliwą, łagodną i łaskawą wobec męża. Jednocześnie odkryłam w sobie pokłady siły i odwagi, by zmienić to, co do mnie należy i by być wierną swoim życiowym priorytetom. Zrozumiałam, że aby okazywać szacunek innym (w tym mężowi), muszę mieć najpierw miłość w stosunku do samej siebie. A także, że miarą mojej miłości do Boga, jest miłość do bliźnich, w tym zwłaszcza do Męża.  Dziękuję!" (Agnieszka)

***


"Dzięki ogromne za zaproszenie na warsztaty. Szczególnie przydatny okazał się dla mnie temat dotyczący zarządzania czasem. Może to nie było najważniejsze w treści warsztatów, ale ostatnio borykam się z takim problemem i wreszcie dostałam do ręki konkretne narzędzie. Próbuję je stosować, ale póki co … średnio skutecznie... Ale to już mój feler. Ponadto jeszcze jedna, bardzo cenna inspiracja do mnie dotarła: opierać się na Słowie Bożym. Tam naprawdę jest mnóstwo praktycznej wiedzy na każdy temat. Tylko czas konkretnie zajrzeć do tej Skarbnicy. Ilonko! Dziękuję za ukazanie mi tego i motywację! (Kinga)

***

"Wzięłam udział w warsztatach w odpowiednim momencie - gdy sama zaczęłam się już domyślać, że mój dotychczasowy sposób działania skazany jest na porażkę. Byłam mistrzynią w doszukiwaniu się złych intencji męża. Jedyne co teraz czuję to entuzjazm, że można podchodzić do życia bardziej optymistycznie, a jednocześnie realistycznie, czyli nie zakładając ciągle, że to ta druga strona ma się zmienić. Jedyną osobą, którą mogę zmienić jestem ja sama." (Martyna)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz